Polski oddział The Estee Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. W najbliższą sobotę, 8 października, o godz. 20.00 zapraszamy wszystkich pod „Rotundę”, gdzie wspólnie obejrzymy różową iluminację Pałacu Kultury i Nauki. Co więcej, o tej samej godzinie różowe światło pojawi się też na Moście Śląsko-Dąbrowskim i na fasadzie Pałacu Jabłonowskich (siedziba Banku Citi Handlowy) przy ul. Senatorskiej.
Po raz pierwszy w Polsce, dzięki współpracy z globalnym partnerem Kampanii czyli firmie Philips, różowym światłem rozbłysną obiekty również poza Warszawą! W tym roku w sobotę, o godzinie 20:00, na tej jeden wyjątkowy wieczór, różowa stanie się fasada Stadionu Lecha Poznań w Poznaniu oraz Maszt Radiostacji w Gliwicach.
Październik jest miesiącem Różowej Wstążki – symbolu walki z Rakiem Piersi. Od 19 lat na całym świecie prowadzona jest Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies aby uwrażliwić kobiety i zachęcić do badań, aby szerzyć świadomość, iż wcześnie wykryty rak pozwala w ponad 90% zwiększyć szansę przeżycia. Już od 12 lat, najbardziej spektakularnym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest Globalna Inicjatywa Iluminacji, dzięki której co roku podświetlane różowym światłem jest ponad 200 obiektów na całym świecie - mosty, budynki, pomniki, symbole architektury – by wydobyć z cienia kwestię raka piersi, który dotyka nie tylko kobiety, ale także coraz częściej także mężczyzn. Warszawa już po raz trzeci przyłącza się do tej Kampanii.
Pomysłodawczynią idei różowej wstążki jest Evelyn Lauder, a organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi oraz Inicjatywy Globalnej Iluminacji jest Estée Lauder Companies. W ciągu 11 lat wśród iluminowanych różowym światłem obiektów na całym świecie znalazły się: Brama Brandenburska w Berlinie, Concert Hall w Amsterdamie, Empire State Building w Nowym Jorku, Krzywa Wieża w Pizie, Międzynarodowy Port Lotniczy w Los Angeles, Wodospad Niagara w Kanadzie, czy Opera w Sydney. W 2010 roku Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies ustanowiła nowy światowy rekord Guinnessa w kategorii „Największa liczba słynnych obiektów oświetlona w słusznej sprawie w ciągu 24 godzin.”
W październiku 2011 roku dwie wiodące na polskim rynku kosmetycznym marki, Estee Lauder i Clinique, będą oferowad limitowane wersje produktów. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubioskiego, założyciela i kierownika Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Począwszy od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas, Marionnaud oraz Sephora na terenie całego kraju będą dostępne limitowane wersje produktów marek Estee Lauder i Clinique. Dodatkowo, przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki.
W tym roku do Kampanii aktywnie włączyli się wszyscy najważniejsi partnerzy detaliczni The Estee Lauder Companies, czyli perfumerie: Douglas, Marionnaud oraz Sephora. Po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wspierać Kampanię będzie również w tym roku Bank Citi Handlowy, którego wsparcie również dotrzed do kolejnych wielu tysięcy osób, oraz globalny partner Kampanii, firma Philips, dzięki której rozbłysną różowym światłem różne obiekty w Polsce w ramach Globalnej Inicjatywy Iluminacji. Partnerami korporacyjnymi Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi są w tym roku Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank Citi Handlowy oraz Philips. Przez cały miesiąc październik, PLL LOT jak i Bank City Handlowy włączą się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi poprzez różnorodne działania, dzięki którym dotrzemy z misją Kampanii do ogromnej liczby osób.
Stosujemy się do standardu HONcode dla wiarygodnej informacji zdrowotnej:
sprawdź tutaj.