Twitter
Kampania na rzecz walki z Rakiem Piersi
Wielkość czcionki: A | A | A

Kampania na rzecz walki z Rakiem Piersi

Polski oddział The Estee Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. W najbliższą sobotę, 8 października, o godz. 20.00 zapraszamy wszystkich pod „Rotundę”, gdzie wspólnie obejrzymy różową iluminację Pałacu Kultury i Nauki. Co więcej, o tej samej godzinie różowe światło pojawi się też na Moście Śląsko-Dąbrowskim i na fasadzie Pałacu Jabłonowskich (siedziba Banku Citi Handlowy) przy ul. Senatorskiej.

Po raz pierwszy w Polsce, dzięki współpracy z globalnym partnerem Kampanii czyli firmie Philips, różowym światłem rozbłysną obiekty również poza Warszawą! W tym roku w sobotę, o godzinie 20:00, na tej jeden wyjątkowy wieczór, różowa stanie się fasada Stadionu Lecha Poznań w Poznaniu oraz Maszt Radiostacji w Gliwicach.

Październik jest miesiącem Różowej Wstążki – symbolu walki z Rakiem Piersi. Od 19 lat na całym świecie prowadzona jest Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies aby uwrażliwić kobiety i zachęcić do badań, aby szerzyć świadomość, iż wcześnie wykryty rak pozwala w ponad 90% zwiększyć szansę przeżycia.  Już od 12 lat, najbardziej spektakularnym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest Globalna Inicjatywa Iluminacji, dzięki której co roku podświetlane różowym światłem jest ponad 200 obiektów na całym świecie - mosty, budynki, pomniki, symbole architektury – by wydobyć z cienia kwestię raka piersi, który dotyka nie tylko kobiety, ale także coraz częściej także mężczyzn. Warszawa już po raz trzeci przyłącza się do tej Kampanii.

Most Świętokrzyski w Warszawie – rok 2010Opera w Sydney, AustraliaGrecja, Zappeion

Pomysłodawczynią idei różowej wstążki jest Evelyn Lauder, a organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi oraz Inicjatywy Globalnej Iluminacji jest Estée Lauder Companies. W ciągu 11 lat wśród iluminowanych różowym światłem obiektów na całym świecie znalazły się: Brama Brandenburska w Berlinie, Concert Hall w Amsterdamie, Empire State Building w Nowym Jorku, Krzywa Wieża w Pizie, Międzynarodowy Port Lotniczy w Los Angeles, Wodospad Niagara w Kanadzie, czy Opera w Sydney. W 2010 roku Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies ustanowiła nowy światowy rekord Guinnessa w kategorii „Największa liczba słynnych obiektów oświetlona w słusznej sprawie w ciągu 24 godzin.”

W październiku 2011 roku dwie wiodące na polskim rynku kosmetycznym marki, Estee Lauder i Clinique, będą oferowad limitowane wersje produktów. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubioskiego, założyciela i kierownika Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Począwszy od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas, Marionnaud oraz Sephora na terenie całego kraju będą dostępne limitowane wersje produktów marek Estee Lauder i Clinique. Dodatkowo, przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki.

W tym roku do Kampanii aktywnie włączyli się wszyscy najważniejsi partnerzy detaliczni The Estee Lauder Companies, czyli perfumerie: Douglas, Marionnaud oraz Sephora. Po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wspierać Kampanię będzie również w tym roku Bank Citi Handlowy, którego wsparcie również dotrzed do kolejnych wielu tysięcy osób, oraz globalny partner Kampanii, firma Philips, dzięki której rozbłysną różowym światłem różne obiekty w Polsce w ramach Globalnej Inicjatywy Iluminacji. Partnerami korporacyjnymi Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi są w tym roku Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank Citi Handlowy oraz Philips. Przez cały miesiąc październik, PLL LOT jak i Bank City Handlowy włączą się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi poprzez różnorodne działania, dzięki którym dotrzemy z misją Kampanii do ogromnej liczby osób.

  • login
  • login
  • login
  • login
  • login
  • login
  • login
  • login
  • login
  • login
  • login
Data aktualizacji strony: 2011-10-07

Informujmy, że portal onkologia-online.pl, korzysta z plików cookie (ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji o ich wykorzystywaniu,
przejdź do Polityki Prywatności. Kliknij "akceptuję" aby to okno nie pokazywało się więcej

Akceptuję